×

Reklamácia, vrátenie tovaru alebo zmena veľkosti

Je to jednoduché zadajte len ID objednávky a email na ktorý bola táto objednávka vytvorená. V ďalšom kroku vyberiete položky ktoré chcete reklamovať, vymeniť alebo vrátiť.


Aktuálne je pozáručný servis pozastavený. Keď sa nám uvoľnia kapacity spustíme ho znovu.

Výmena obuvi

 

1. Pri objednávke akejkoľvek obuvi, má zákazník nárok na bezplatnú prvú výmenu obuvi po splnení uvedených podmienok:

 

    a. prvá výmena znamená, že ak Vám nesadne veľkosť, tak Vám túto veľkosť vymeníme za nové veľkostné číslo

    b. na výmenu obuvi má zákazník nárok v lehote 14 dní odo dňa prevzatia obuvi

    c. vymieňa sa len nenosená obuv, obuv nesmie byť nosená v exteriéri

    d. obuv nesmie byť impregnovaná ani inak ošetrená, musí zodpovedať stavu ako pri kúpe obuvi

 

2. Proces výmeny obuvi

 

    a. zákazník si vyberie z možností po zadaní čísla objednávky a mailu, ktorý mal v objednávke na tomto odkaze:  https://bosp.sk/vymena-obuvi

    b. zákazník na základe takto vypísaných údajov si zvolí jednu z možnosti na doručenie  obuvi

    c. hneď ako predajca príjme Vašu zásielku s obuvou, tak ju skontroluje a následne pošle novú veľkosť obuvi na zákazníkom určenú adresu

    d. všetky náklady spojené s dopravou pri prvej výmene obuvi formou odberného miesta znáša predajca

 

Vyrobené s na Slovensku