• Košík je prázdny

    ×

    Reklamácia, vrátenie tovaru alebo zmena veľkosti

    Je to jednoduché zadajte len ID objednávky a email na ktorý bola táto objednávka vytvorená. V ďalšom kroku vyberiete položky ktoré chcete reklamovať, vymeniť alebo vrátiť.

    Výmena obuvi

     

    1. Pri objednávke akéjkoľvek obuvi, má zákaznik nárok na bezplatnú prvú výmenu obuvi, za týchto podmienok:

     

        a. prvá výmena znamená, že ak Vám nesadne veľkosť, tak Vám túto veľkosť vymeníme za nové veľkostné číslo

        b. každá ďalšia výmena obuvi bude účtovaná sumou 5 € s DPH

        c. na výmenu obuvi má zákaznik nárok, 14 dní od dňa prevzatia obuvi

        d. vymieňa sa len nenosená obuv

        e. obuv nesmie byť naimpregnovaná ani inak ošetrená, musí zdopovedať stavu ako pri kúpe obuvi

     

    2. Proces výmeny obuvi

     

        a. zákaznik si vykliká z možností po zadaní čísla objednávky a mailu, ktorý mal v objednávke na tomto odkaze čo chce robiť ďalej s obuvou

        odkaz na výmenu, reklamáciu alebo vrátenie tovaru:         https://bosp.cz/vymena-obuvi

        b. predajca na základe takto vypísaných údajov objedná zvoz obuvi od zákaznika formou kurierskej spoločnosti

        c. hneď ako predajca príjme Vašu zásielku s obuvou tak ju skontroluje a pošle novú veľkosť obuvi na zákaznikom určenú adresu

        d. všetky náklady spojené s dopravou pri prvej výmene obuvi znáša predajca, to znamená zvoz obuvi od zákaznika ako aj dodanie novej veľkosti obuvi na zákaznikom určenú adresu

     

    Vyrobené s na Slovensku

    Tieto internetové stránky používajú k poskytovaniu služieb, personalizácií reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním týchto internetových stránok s tým vyjadrujete svoj súhlas. Ďalšie informácie